Bu Kalemi Bana Sat

 Bu Kalemi Bana Sat



Bana bu kalemi sat dersem cevabınız ne olurdu ban bu kalemi satabilir misin? Evet mi? Hayır mı?
Eğer cevabınız hayır ise okumaya devam edebilirsin eğer satabiliyorsan yine okumaya devam et ve tekrar düşün ben bu kalemi neden almalıyım

Eğer satacak olduğunuz ürün karşınızdakinin bir problemini çözüyor ise o ürün satılır
Eğer karşınızdakinin duygusal yönlerine basarsanız o ürün satılır
Eğer sattığınız ürünün bir alternatifi yok ise o ürün satılır
Eğer sattığınız ürünün bir hikayesi varsa o ürün satılır

Şimdi bir düşünün sattığınız kalemin bir hikayesi var mı? Birinin problemi çözülüyor mu? Bu kalem ile karşınızdaki insana duygu aktarabilecek misiniz? Bu kalemi neden senden almalıyım?

Para Avcısı

Para avcısı filmini izleyenler bu repliği hatırlayacaktır "bu kalemi bana sat"

bu soru sorulur ve kimse cevap veremez, bir kişi hariç işte o bir kişi siz olursanız kazanırsınız...



Bu Kalemi Bana Sat Bu  Kalemi Bana Sat Reviewed by ARDA on Ocak 12, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok

Oyunlar İçin